Συχνές Ερωτήσεις – FAQs

 

Ε: Τι απαιτείται για την εγγραφή στο e-Services;

A: Για να εγγραφείτε πρέπει να είστε πελάτης της NN Hellas και να έχετε σε ισχύ ατομικό συμβόλαιο.

 

Ε: Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής στο e-Services;

A: Στην κεντρική σελίδα του e-Services https://eservices.nnhellas.gr/el/login, πατήστε «Δημιουργία νέου λογαριασμού».

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην Φόρμα Εγγραφής και πατήστε «Εγγραφή» αφού προηγουμένως έχετε αποδεχτεί τους όρους χρήσης.

Θα σας αποσταλεί  ενημερωτικό email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει.

Εντός 2 εργάσιμων ημερών η αίτηση εγγραφής σάς θα έχει διεκπεραιωθεί και θα λάβετε email με το όνομα χρήστη (user name) και το κωδικό πρόσβαση σας (password).

Μέχρι να σας σταλούν, δεν μπορείτε να εισέλθετε στο e-Services.

 

Ε: Τι γίνεται την πρώτη φορά που εισέρχομαι στο e-Services Portal;

A: Την πρώτη φορά που εισέρχεστε στο e-Services έχετε την δυνατότητα να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας και να διορθώσετε τυχόν λάθη /παραλείψεις. Κάντε τις αλλαγές που απαιτούνται και πατήστε «Επόμενο». Στην επόμενη οθόνη απαιτείται η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης σας (password), για λόγους ασφαλείας.

Με την αλλαγή του κωδικού πρόσβασης, πατήστε «Τερματισμός» ώστε να υποβληθούν τα στοιχεία σας.

Η αλλαγή των στοιχείων σας δε γίνεται αυτόματα. Πρέπει πρώτα να ελεγχθούν από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και αφού εγκριθούν θα γίνει η ανανέωση τους. Όταν γίνουν οι αλλαγές, θα σας αποσταλεί ενημερωτικό email.

 

Ε: Έχω περισσότερα συμβόλαια με την NN Hellas, από αυτά που βλέπω στο e-Services.

Α: Στο e-Services θα δείτε όλα τα συμβόλαια στα οποία είστε ο αντισυμβαλλόμενος και έχετε δηλώσει τον ΑΦΜ σας . Αν έχετε συμβόλαια στα οποία έχει δηλωθεί διαφορετικό ΑΦΜ, δεν θα μπορείτε να τα δείτε στο e-Services. Στην περίπτωση αυτή παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 2109506000 ή στο email: info@nnhellas.gr .

 

Ε: Γιατί υπάρχουν προβλήματα με την σελίδα του e-Services ?

A: Το e-Services Portal είναι συμβατό με τους παρακάτω browsers:

Internet Explorer v.8 και νεότερη

Modzilla Firefox ν.5 και νεότερη

Google Chrome v.14 και νεότερη

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε κάποια συμβατή έκδοση.

 

Ε: Ξέχασα το password μου; Τι κάνω;

A: Πηγαίνετε στην αρχική σελίδα του e-Services (https://eservices.nnhellas.gr/el/login,) και πατήστε το σύνδεσμο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;».

Στην οθόνη που θα εμφανιστεί εισάγετε το email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας, πατήστε «Αποστολή» και άμεσα θα σας αποσταλεί νέος κωδικός πρόσβασης (password).

 

E: Δεν συμφωνώ με την οφειλή που βλέπω στο e-Services. Τι να κάνω;

A: Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο ή /και το Γραφείο Πωλήσεων που σας εξυπηρετεί, ή στο email: info@nnhellas.gr .

 

Ε: Έχω πληρώσει τα ασφάλιστρα μου εδώ και δύο ημέρες αλλά στο e-Services φαίνονται ως ανεξόφλητα.

Α: Ενδέχεται να υπάρχει διαφορά μίας, δύο ή τριών ημερών μέχρι να εμφανιστεί η πληρωμή σας στο e-Services. Η καθυστέρηση οφείλεται στην ενημέρωση που έχουμε από τα πιστωτικά ιδρύματα.

 

E: Δεν μπορώ να δω την φορολογική βεβαίωση που υπάρχει στο e-Services.

Α: Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι:

α) διαθέτετε Acrobat Reader στον υπολογιστή σας. Αν δε διαθέτετε τον Acrobat Reader, δε μπορείτε να ανοίξετε το αρχείο.

β) ότι ο φυλλομετρητής (browser) σας επιτρέπει κατέβασμα (download) αρχείων. Αν δεν κατεβαίνουν αρχεία, πρέπει να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις ασφαλείας του φυλλομετρητή σας.

 

Ε: Γιατί σταμάτησαν να μου αποστέλλονται ειδοποιητήρια και άλλες επιστολές από την NN Hellas;

Α: Στους όρους που έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας στο e-Services αναφέρεται ρητά ότι δε θα γίνεται αποστολή ειδοποιητηρίων, αποδείξεων και λοιπών επιστολών μέσω ταχυδρομείου. Η επικοινωνία της NN Hellas προς εσάς θα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω email και SMS. Έτσι, μας βοηθάτε να συμβάλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος!

 

E: Τι να κάνω για να αλλάξω τα στοιχεία μου στο e-Services;

Α:   Για να αλλάξετε κάποιο από τα στοιχεία σας, παρακαλούμε όπως κάνετε Αίτημα με τα νέα στοιχεία σας στην διεύθυνση πατώντας εδώ και ενώ είστε συνδεδεμένος.
Η αλλαγή των στοιχείων σας θα γίνει από μέλος του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, και όχι αυτόματα, για λόγους ασφαλείας.


 

E: Πως μπορώ να απενεργοποιήσω την εγγραφή μου στο e-Services;

Α: Μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημά σας μέσω της σχετικής δυνατότητας που σας παρέχεται από το σύνδεσμο «Αιτήματα». Εντός δύο εργάσιμων ημερών θα απενεργοποιήσουμε τον λογαριασμό σας. Η διαδικασία γίνεται μη αυτοματοποιημένα για λόγους ασφαλείας.